Ikona dostępności

Samodzielny Publiczny
Zespół Opieki Zdrowotnej Nr 1
w Rzeszowie

Znajdź poradnię/lekarza/stronę
Zamknij wyszukiwarkę

Zamówienia publiczne

Zakup specjalistycznego sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej nr 1 w Rzeszowie

23.07.2020 r.

23/07/2020 S141 Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
I.
II.
III.
IV.
VI.


Polska-Rzeszów: Diagnostyczny system rentgenowski

2020/S 141-346264



Ogłoszenie o zamówieniu


Dostawy

Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/24/UE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca


I.1)

Nazwa i adresy

Oficjalna nazwa: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej nr 1 w Rzeszowie
Krajowy numer identyfikacyjny: AD.ZP.3810-26/2020/KZ
Adres pocztowy: ul. Czackiego 2
Miejscowość: Rzeszów
Kod NUTS: PL823 Rzeszowski
Kod pocztowy: 35-051
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Katarzyna Ziobro
E-mail: zp@spzoz1.rzeszow.pl
Tel.: +48 178532360
Faks: +48 178629020
Adresy internetowe:

Główny adres: http://www.spzoz1.rzeszow.pl

Adres profilu nabywcy: www.spzoz1.rzeszow.pl


I.2)

Informacja o zamówieniu wspólnym


I.3)

Komunikacja

Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.spzoz1.rzeszow.pl

Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://miniportal.uzp.gov.pl

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na następujący adres:

Oficjalna nazwa: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej nr 1 w Rzeszowie
Miejscowość: Rzeszów
Kod pocztowy: 35-051
Państwo: Polska
E-mail: zp@spzoz1.rzeszow.pl
Kod NUTS: PL82 Podkarpackie
Adresy internetowe:

Główny adres: www.spzoz1.rzeszow.pl

Adres profilu nabywcy: www.spzoz1.rzeszow.pl


I.4)

Rodzaj instytucji zamawiającej

Podmiot prawa publicznego


I.5)

Główny przedmiot działalności

Zdrowie


Sekcja II: Przedmiot


II.1)

Wielkość lub zakres zamówienia


II.1.1)

Nazwa:




Zakup specjalistycznego sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej nr 1 w Rzeszowie


Numer referencyjny: AD.ZP.3810-26/2020/KZ


II.1.2)

Główny kod CPV

33111800 Diagnostyczny system rentgenowski


II.1.3)

Rodzaj zamówienia

Dostawy


II.1.4)

Krótki opis:




Pakiet 1 – dostawa aparatu mammograficznego cyfrowego (CPV: 33.11.18.00-9 diagnostyczny system rentgenowski), (Pracownia Mammograficzna w Przychodni Specjalistycznej nr 1 w Rzeszowie), demontaż i utylizacja starego aparatu, demontaż starej ciemni wraz z utylizacją urządzeń i odczynników, wykonanie prac remontowych jak również wykonanie projektu osłon stałych oraz przekazanie protokołu z testów akceptacyjnych, uzyskanie niezbędnych decyzji.

Pakiet 2 – dostawa aparatu RTG cyfrowego (CPV: 33.11.18.00-9 diagnostyczny system rentgenowski), (Pracownia RTG w Szpitalu).

Pakiet 3 – dostawa aparatu rentgenowskiego przewoźnego (CPV: 33.11.18.00-9 diagnostyczny system rentgenowski) – Szpital Miejski im. Jana Pawła II w Rzeszowie.



II.1.5)

Szacunkowa całkowita wartość


II.1.6)

Informacje o częściach

To zamówienie podzielone jest na części: tak

Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części


II.2)

Opis


II.2.1)

Nazwa:




Aparat mammograficzny cyfrowy


Część nr: 1


II.2.2)

Dodatkowy kod lub kody CPV

33111800 Diagnostyczny system rentgenowski


II.2.3)

Miejsce świadczenia usług

Kod NUTS: PL82 Podkarpackie

Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:




(Pracownia Mammograficzna w Przychodni Specjalistycznej nr 1 w Rzeszowie), POLSKA



II.2.4)

Opis zamówienia:




Pakiet 1 – dostawa aparatu mammograficznego cyfrowego (CPV: 33.11.18.00-9 diagnostyczny system rentgenowski), (Pracownia Mammograficzna w Przychodni Specjalistycznej nr 1 w Rzeszowie), demontaż i utylizacja starego aparatu, demontaż starej ciemni wraz z utylizacją urządzeń i odczynników, wykonanie prac remontowych jak również wykonanie projektu osłon stałych oraz przekazanie protokołu z testów akceptacyjnych, uzyskanie niezbędnych decyzji.

Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z integracją aparatu z naszym systemem (m.in. zakup licencji, prace wdrożeniowe) – system Chazon firmy Pixel.

Zakres prac remontowych:

1. malowanie ścian i sufitów w gabinecie i pomieszczeniach pomocniczych, biurowych – 80 m2;

2. wymiana wykładziny PCV na wykładzinę antyelektrostatyczną w pracowni – 21 m2;

2. wymiana wykładziny PCV w pozostałych pomieszczeniach – 22 m2;

3. wymiana stolarki drzwiowej z wkładką ołowianą (1.50 mm Pb) o wymiarach w świetle ościeżnicy:

— 900 x 2 000 mm – 2szt.,

— 700 x 2 000 mm – 1szt.;

4. wymiana oświetlenia wewnętrznego sufitowego na LED (5 szt. natynkowych, 6 szt. wpuszczanych kasetonowych);

5. wykonanie niezbędnych prac instalacyjno-elektrycznych związanych z uruchomieniem nowego aparatu;

6. wykonanie na oknach w gabinecie osłon zabezpieczających przed promieniowaniem rentgenowskim (jeżeli wnioski w projekcie osłon stałych będą tego wymagały);

7. montaż klimatyzatora naściennego typu split;

8. przełożenie części instalacji elektrycznych w miejscach kolizji z pracami remontowymi;

9. poszerzenie otworów drzwiowych wraz z pracami wykończeniowymi;

10. adaptacja pomieszczenia po cieni na potrzeby pomieszczenia biurowego:

— skucie istniejących płytek,

— tynkowanie, malowanie,

— wymiana stolarki okiennej zewnętrznej PCV szt. 1 wraz z wykończeniem lub wymiana szyb w istniejącym oknie (trzy skrzydła);

11. malowanie grzejników;

12. wymiana kasetonów na stropie podwieszanym (21m2);

13. montaż lampy sygnalizującej pracę aparatu wraz z niezbędna instalacją, podłączeniem, oznakowaniem.

Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej. Zamawiający zaleca by przed złożeniem oferty Wykonawca zapoznał się z warunkami w Pracowni mammograficznej, infrastrukturą, drogą transportową na zewnątrz i wewnątrz budynku. Koszty wszelkich prac niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy stanowią składnik ceny ofertowej.



II.2.5)

Kryteria udzielenia zamówienia

Kryteria określone poniżej

Kryterium jakości - Nazwa: Warunki Techniczne / Waga: 20.00

Kryterium jakości - Nazwa: Gwarancja / Waga: 20.00

Cena - Waga: 60.00


II.2.6)

Szacunkowa wartość


II.2.7)

Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

Okres w dniach: 63

Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie


II.2.10)

Informacje o ofertach wariantowych

Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie


II.2.11)

Informacje o opcjach

Opcje: nie


II.2.12)

Informacje na temat katalogów elektronicznych


II.2.13)

Informacje o funduszach Unii Europejskiej

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie


II.2.14)

Informacje dodatkowe


II.2)

Opis


II.2.1)

Nazwa:




Aparatu RTG cyfrowego


Część nr: 2


II.2.2)

Dodatkowy kod lub kody CPV

33111800 Diagnostyczny system rentgenowski


II.2.3)

Miejsce świadczenia usług

Kod NUTS: PL82 Podkarpackie

Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:




(Pracownia RTG w Szpitalu Miejskim w Rzeszowie), POLSKA



II.2.4)

Opis zamówienia:




Pakiet 2 – dostawa aparatu RTG cyfrowego (CPV: 33.11.18.00-9 diagnostyczny system rentgenowski), (Pracownia RTG w Szpitalu), demontaż i utylizacja starego aparatu oraz wykonanie prac remontowych, jak również wykonanie projektu osłon stałych oraz przekazanie protokołu z testów akceptacyjnych, uzyskanie niezbędnych decyzji.

Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z integracją aparatu RTG z naszym systemem (m.in. zakup licencji, prace wdrożeniowe) – system Chazon firmy Pixel.

Zakres prac remontowych:

1. malowanie ścian i sufitów w gabinecie, sterowni i pomieszczeniu pomocniczym – 72 m2;

2. wymiana wykładziny PCV na wykładzinę antyelektrostatyczną w gabinecie i sterowni – 46 m2;

3. demontaż przepustu na kasety wraz z uzupełnieniem otworu ściennego – 1szt.;

4. wymiana stolarki drzwiowej z wkładką ołowianą (1.50 mm Pb) o wymiarach w świetle ościeżnicy:

— 1 100 x 2 000 mm – 1 szt.,

— 700 x 2 000 mm – 3 szt.;

5. wymiana okna z szybą ołowianą do sterowni;

6. wymiana oświetlenia wewnętrznego sufitowego na LED;

7. wykonanie niezbędnych prac instalacyjno-elektrycznych związanych z uruchomieniem nowego aparatu.

Moc przyłączeniowa w pracowni: stan istniejący zasilający obecnie aparat RTG: ok. 30 kW – YAKY4x35^2, l = ok. 35 mb od RG1 sekcja 3 ARS 400/80A, w pomieszczeniu sterowni RTGW RNW –S303/C/63A, do generatora 3xLgY16^2, l=15 mb w listwie instalacyjnej;

8. wykonanie na oknach w gabinecie osłon zabezpieczających przed promieniowaniem rentgenowskim (jeżeli wnioski w projekcie osłon stałych będą tego wymagały);

9. montaż 2 szt. klimatyzatorów naściennych typu split (w pracowni oraz w sterowni).

Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej. Zamawiający zaleca by przed złożeniem oferty wykonawca zapoznał się z warunkami w Pracowni RTG, infrastrukturą, drogą transportową na zewnątrz i wewnątrz budynku. Koszty wszelkich prac niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy stanowią składnik ceny ofertowej.



II.2.5)

Kryteria udzielenia zamówienia

Kryteria określone poniżej

Kryterium jakości - Nazwa: Warunki Techniczne / Waga: 20.00

Kryterium jakości - Nazwa: Gwarancja / Waga: 20.00

Cena - Waga: 60.00


II.2.6)

Szacunkowa wartość


II.2.7)

Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

Okres w dniach: 63

Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie


II.2.10)

Informacje o ofertach wariantowych

Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie


II.2.11)

Informacje o opcjach

Opcje: nie


II.2.12)

Informacje na temat katalogów elektronicznych


II.2.13)

Informacje o funduszach Unii Europejskiej

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie


II.2.14)

Informacje dodatkowe


II.2)

Opis


II.2.1)

Nazwa:




Aparat rentgenowski przewoźny


Część nr: 3


II.2.2)

Dodatkowy kod lub kody CPV

33111800 Diagnostyczny system rentgenowski


II.2.3)

Miejsce świadczenia usług

Kod NUTS: PL82 Podkarpackie

Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:




(Szpital Miejski w Rzeszowie),



II.2.4)

Opis zamówienia:




Pakiet 3 – dostawa aparatu rentgenowskiego przewoźnego (CPV: 33.11.18.00-9 diagnostyczny system rentgenowski) – Szpital Miejski im. Jana Pawła II w Rzeszowie



II.2.5)

Kryteria udzielenia zamówienia

Kryteria określone poniżej

Kryterium jakości - Nazwa: Warunki Techniczne / Waga: 20.00

Kryterium jakości - Nazwa: Gwarancja / Waga: 20.00

Cena - Waga: 60.00


II.2.6)

Szacunkowa wartość


II.2.7)

Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

Okres w dniach: 63

Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie


II.2.10)

Informacje o ofertach wariantowych

Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie


II.2.11)

Informacje o opcjach

Opcje: nie


II.2.12)

Informacje na temat katalogów elektronicznych


II.2.13)

Informacje o funduszach Unii Europejskiej

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie


II.2.14)

Informacje dodatkowe


Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym


III.1)

Warunki udziału


III.1.1)

Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego

Wykaz i krótki opis warunków:




1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:

Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.

2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:

Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.

3) zdolności technicznej lub zawodowej:

Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie

2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 1–3 SIWZ oceniane będzie łącznie.

3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

4. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

6. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 Pzp.

7. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

8. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego:

— zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub,

— zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w 1.



III.1.2)

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:




1. W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz w celu wykazania braku podstaw wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w rozdziale III i IV SIWZ zamawiający żąda dołączenia do oferty:

1) Formularza jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia zawierającego aktualne oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez zamawiającego w SIWZ, którego wzór określa załącznik nr 4 do SIWZ. JEDZ winien być wypełniony zgodnie z instrukcją wypełniania formularza jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia zamieszczonego na stronie internetowej Urzędu Zamówień Publicznych pod adresem www.uzp.gov.pl/RepozytoriumWiedzy/JEDZ/InstrukcjawypełnieniaJEDZ. Jednolity europejski dokument zamówienia (JEDZ) musi mieć formę dokumentu elektronicznego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, przygotowanego oraz przekazanego Zamawiającemu przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z 18.7.2002 o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

1.1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także jednolite dokumenty dotyczące tych podmiotów.

1.2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa jednolite dokumenty dotyczące podwykonawców.

1.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, jednolity dokument lub oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia.

Informujemy, że zgodnie z art. 24aa: zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli wykonawca, uchyla się od zawarcia umowy lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może zbadać, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert.

Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 10 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy.

Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23, wykonawca zobowiązany jest przekazać zamawiającemu w terminie w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy.

2. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, zamawiający żąda na wezwanie następujących dokumentów:

Nie dotyczy

3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda na wezwanie następujących dokumentów:

3.1. oświadczenia o posiadaniu dokumentów dopuszczających do obrotu i używania dla zaoferowanego asortymentu, zgodnie z obowiązującymi przepisami – dla wyrobów medycznych zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych;


Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:




3.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania wykonawcy do potwierdzenia zaoferowanych parametrów: katalogami technicznymi, materiałami informacyjnymi producenta – w języku polskim.

4. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda na wezwanie następujących dokumentów:

4.1. informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13,14 i 21 wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

4.2. oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienie w sprawie spłat tych należności;

4.3. oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;

4.4. oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. (załącznik nr 6 do SIWZ) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy;



III.1.3)

Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe

Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:




4.5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdz. V pkt 4:

1) ppkt 4.1) – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy;

3) dokumenty, o których mowa w ppkt 1) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;

4) jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 3 stosuje się;

5) w przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcą, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiedniego kraju, którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielanie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

4.6. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:

1) w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w pkt 4.1, składa dokument, o którym mowa w pkt 4.5.1 ppkt 4.1 w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 4.5 ppkt 3 zdanie pierwsze stosuje się;

2) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.


Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:




Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty:

1) ofertę – formularz ogólny – załącznik nr 1 do SIWZ;

2) formularz asortymentowo-cenowy – załącznik nr 2 do SIWZ;

3) oświadczenie – wymagania techniczne – załącznik nr 3 do SIWZ;

4) dokumenty pozwalające na dokonanie oceny ofert wg kryterium – warunki techniczne tj. katalogi techniczne, materiały informacyjne producenta zawierające dane do oceny – objęte punktacją;

5) dowód wniesienia wadium – załącznik nr 5 do SIWZ;

6) pełnomocnictwo do podpisania oferty (o ile dotyczy).



III.1.5)

Informacje o zamówieniach zastrzeżonych


III.2)

Warunki dotyczące zamówienia


III.2.2)

Warunki realizacji umowy:


III.2.3)

Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia


Sekcja IV: Procedura


IV.1)

Opis


IV.1.1)

Rodzaj procedury

Procedura otwarta


IV.1.3)

Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów


IV.1.4)

Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu


IV.1.6)

Informacje na temat aukcji elektronicznej


IV.1.8)

Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)

Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie


IV.2)

Informacje administracyjne


IV.2.1)

Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania


IV.2.2)

Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału

Data: 25/08/2020

Czas lokalny: 09:00


IV.2.3)

Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom


IV.2.4)

Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:

Polski


IV.2.6)

Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą

Okres w miesiącach: 2 (od ustalonej daty składania ofert)


IV.2.7)

Warunki otwarcia ofert

Data: 25/08/2020

Czas lokalny: 09:30

Miejsce:




Otwarcie ofert nastąpi w Samodzielnym Publicznym Zespole Opieki Zdrowotnej nr 1 w Rzeszowie, ul. Czackiego 2, 35-051 Rzeszów, POLSKA, II piętro pokój nr 226 – 25.8.2020 o godz. 09.30 za pośrednictwem miniPortalu



Sekcja VI: Informacje uzupełniające


VI.1)

Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia

Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie


VI.2)

Informacje na temat procesów elektronicznych


VI.3)

Informacje dodatkowe:


VI.4)

Procedury odwoławcze


VI.4.1)

Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17A
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska


VI.4.2)

Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne


VI.4.3)

Składanie odwołań

Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:




www.uzp.gov.pl



VI.4.4)

Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań

Oficjalna nazwa: www.uzp.gov.pl
Miejscowość: Warszawa
Państwo: Polska


VI.5)

Data wysłania niniejszego ogłoszenia:

20/07/2020

Termin składania ofert: do 2020-09-14 09:00

Udostępnij

Pliki do pobrania

Pytania i odpowiedzi sprostowanie

Pobierz plik (PDF,
Warning: filesize() [
function.filesize]: stat failed for /home/users/spzoz1/public_html//upload/pliki/zamowienia-publiczne/45/pytania_i_odpowiedzi_sprostowa.2020.pdf in /home/users/spzoz1/public_html/szablon/aktualnosci/lista.php on line 59
0.00 MB)

Pytania i odpowiedzi sprostowanie

Pobierz plik (PDF,
Warning: filesize() [
function.filesize]: stat failed for /home/users/spzoz1/public_html//upload/pliki/zamowienia-publiczne/45/pytania_i_odpowiedzi_sprostowa.pdf in /home/users/spzoz1/public_html/szablon/aktualnosci/lista.php on line 59
0.00 MB)

Pytania i odpowiedzi sprostowanie

Pobierz plik (PDF,
Warning: filesize() [
function.filesize]: stat failed for /home/users/spzoz1/public_html//upload/pliki/zamowienia-publiczne/45/pytania_i_odpowiedzi_sprostowa.pdf in /home/users/spzoz1/public_html/szablon/aktualnosci/lista.php on line 59
0.00 MB)

Pakiet 1 modyfikacja

Pobierz plik (DOCX,
Warning: filesize() [
function.filesize]: stat failed for /home/users/spzoz1/public_html//upload/pliki/zamowienia-publiczne/45/zalacznik_nr_3_Pakiet_1_modyf - Copy 1.docx in /home/users/spzoz1/public_html/szablon/aktualnosci/lista.php on line 59
0.00 MB)

Pakiet 1 modyfikacja

Pobierz plik (DOCX,
Warning: filesize() [
function.filesize]: stat failed for /home/users/spzoz1/public_html//upload/pliki/zamowienia-publiczne/45/zalacznik_nr_3_Pakiet_1_modyf - Copy 2.docx in /home/users/spzoz1/public_html/szablon/aktualnosci/lista.php on line 59
0.00 MB)

Pakiet 2 modyfikacja

Pobierz plik (DOCX,
Warning: filesize() [
function.filesize]: stat failed for /home/users/spzoz1/public_html//upload/pliki/zamowienia-publiczne/45/zalacznik_nr_3_Pakiet_2_mody - Copy 1.docx in /home/users/spzoz1/public_html/szablon/aktualnosci/lista.php on line 59
0.00 MB)

Pakiet 2 modyfikacja

Pobierz plik (DOCX,
Warning: filesize() [
function.filesize]: stat failed for /home/users/spzoz1/public_html//upload/pliki/zamowienia-publiczne/45/zalacznik_nr_3_Pakiet_2_mody - Copy 2.docx in /home/users/spzoz1/public_html/szablon/aktualnosci/lista.php on line 59
0.00 MB)

Pakiet 2 modyfikacja

Pobierz plik (DOCX,
Warning: filesize() [
function.filesize]: stat failed for /home/users/spzoz1/public_html//upload/pliki/zamowienia-publiczne/45/zalacznik_nr_3_Pakiet_2_mody - Copy 3.docx in /home/users/spzoz1/public_html/szablon/aktualnosci/lista.php on line 59
0.00 MB)

Zmiana ogłoszenia przesunięcie

Pobierz plik (DOCX,
Warning: filesize() [
function.filesize]: stat failed for /home/users/spzoz1/public_html//upload/pliki/zamowienia-publiczne/45/zmiana_ogloszenia_przesuniecie_t - Copy 1.docx in /home/users/spzoz1/public_html/szablon/aktualnosci/lista.php on line 59
0.00 MB)

Zmiana ogłoszenia przesunięcie

Pobierz plik (DOCX,
Warning: filesize() [
function.filesize]: stat failed for /home/users/spzoz1/public_html//upload/pliki/zamowienia-publiczne/45/zmiana_ogloszenia_przesuniecie_t.docx in /home/users/spzoz1/public_html/szablon/aktualnosci/lista.php on line 59
0.00 MB)

Zmiana SIWZ przesuniecie terminu

Pobierz plik (DOCX,
Warning: filesize() [
function.filesize]: stat failed for /home/users/spzoz1/public_html//upload/pliki/zamowienia-publiczne/45/zmiana_SIWZ_przesuniecie_termin_.docx in /home/users/spzoz1/public_html/szablon/aktualnosci/lista.php on line 59
0.00 MB)

Zmiana SIWZ przesuniecie terminu

Pobierz plik (DOCX,
Warning: filesize() [
function.filesize]: stat failed for /home/users/spzoz1/public_html//upload/pliki/zamowienia-publiczne/45/zmiana_SIWZ_przesuniecie_terminu.docx in /home/users/spzoz1/public_html/szablon/aktualnosci/lista.php on line 59
0.00 MB)

Zmiana SIWZ sprostowanie

Pobierz plik (PDF,
Warning: filesize() [
function.filesize]: stat failed for /home/users/spzoz1/public_html//upload/pliki/zamowienia-publiczne/45/zmiana_SIWZ_sprostowanie_.pdf in /home/users/spzoz1/public_html/szablon/aktualnosci/lista.php on line 59
0.00 MB)

Sfinansowano w ramach reakcji Unii na pandemię COVID- 19

Sfinansowano w ramach reakcji Unii na pandemię COVID- 19

Strona korzysta z cookie / ciastek w celu realizacji usług i zgodnie z dokumentem Klauzula informacyjna.

Zamknij