Zakup specjalistycznego sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej nr 1 w Rzeszowie
23.07.2020 r.23/07/2020 S141 Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
I.
II.
III.
IV.
VI.
Polska-Rzeszów: Diagnostyczny system rentgenowski
2020/S 141-346264
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)
Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej nr 1 w Rzeszowie
Krajowy numer identyfikacyjny: AD.ZP.3810-26/2020/KZ
Adres pocztowy: ul. Czackiego 2
Miejscowość: Rzeszów
Kod NUTS: PL823 Rzeszowski
Kod pocztowy: 35-051
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Katarzyna Ziobro
E-mail: zp@spzoz1.rzeszow.pl
Tel.: +48 178532360
Faks: +48 178629020
Adresy internetowe:
Główny adres: http://www.spzoz1.rzeszow.pl
Adres profilu nabywcy: www.spzoz1.rzeszow.pl
I.2)
Informacja o zamówieniu wspólnym
I.3)
Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.spzoz1.rzeszow.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://miniportal.uzp.gov.pl
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na następujący adres:
Oficjalna nazwa: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej nr 1 w Rzeszowie
Miejscowość: Rzeszów
Kod pocztowy: 35-051
Państwo: Polska
E-mail: zp@spzoz1.rzeszow.pl
Kod NUTS: PL82 Podkarpackie
Adresy internetowe:
Główny adres: www.spzoz1.rzeszow.pl
Adres profilu nabywcy: www.spzoz1.rzeszow.pl
I.4)
Rodzaj instytucji zamawiającej
Podmiot prawa publicznego
I.5)
Główny przedmiot działalności
Zdrowie
Sekcja II: Przedmiot
II.1)
Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)
Nazwa:
Zakup specjalistycznego sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej nr 1 w Rzeszowie
Numer referencyjny: AD.ZP.3810-26/2020/KZ
II.1.2)
Główny kod CPV
33111800 Diagnostyczny system rentgenowski
II.1.3)
Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.1.4)
Krótki opis:
Pakiet 1 – dostawa aparatu mammograficznego cyfrowego (CPV: 33.11.18.00-9 diagnostyczny system rentgenowski), (Pracownia Mammograficzna w Przychodni Specjalistycznej nr 1 w Rzeszowie), demontaż i utylizacja starego aparatu, demontaż starej ciemni wraz z utylizacją urządzeń i odczynników, wykonanie prac remontowych jak również wykonanie projektu osłon stałych oraz przekazanie protokołu z testów akceptacyjnych, uzyskanie niezbędnych decyzji.
Pakiet 2 – dostawa aparatu RTG cyfrowego (CPV: 33.11.18.00-9 diagnostyczny system rentgenowski), (Pracownia RTG w Szpitalu).
Pakiet 3 – dostawa aparatu rentgenowskiego przewoźnego (CPV: 33.11.18.00-9 diagnostyczny system rentgenowski) – Szpital Miejski im. Jana Pawła II w Rzeszowie.
II.1.5)
Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)
Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
II.2)
Opis
II.2.1)
Nazwa:
Aparat mammograficzny cyfrowy
Część nr: 1
II.2.2)
Dodatkowy kod lub kody CPV
33111800 Diagnostyczny system rentgenowski
II.2.3)
Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL82 Podkarpackie
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
(Pracownia Mammograficzna w Przychodni Specjalistycznej nr 1 w Rzeszowie), POLSKA
II.2.4)
Opis zamówienia:
Pakiet 1 – dostawa aparatu mammograficznego cyfrowego (CPV: 33.11.18.00-9 diagnostyczny system rentgenowski), (Pracownia Mammograficzna w Przychodni Specjalistycznej nr 1 w Rzeszowie), demontaż i utylizacja starego aparatu, demontaż starej ciemni wraz z utylizacją urządzeń i odczynników, wykonanie prac remontowych jak również wykonanie projektu osłon stałych oraz przekazanie protokołu z testów akceptacyjnych, uzyskanie niezbędnych decyzji.
Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z integracją aparatu z naszym systemem (m.in. zakup licencji, prace wdrożeniowe) – system Chazon firmy Pixel.
Zakres prac remontowych:
1. malowanie ścian i sufitów w gabinecie i pomieszczeniach pomocniczych, biurowych – 80 m2;
2. wymiana wykładziny PCV na wykładzinę antyelektrostatyczną w pracowni – 21 m2;
2. wymiana wykładziny PCV w pozostałych pomieszczeniach – 22 m2;
3. wymiana stolarki drzwiowej z wkładką ołowianą (1.50 mm Pb) o wymiarach w świetle ościeżnicy:
— 900 x 2 000 mm – 2szt.,
— 700 x 2 000 mm – 1szt.;
4. wymiana oświetlenia wewnętrznego sufitowego na LED (5 szt. natynkowych, 6 szt. wpuszczanych kasetonowych);
5. wykonanie niezbędnych prac instalacyjno-elektrycznych związanych z uruchomieniem nowego aparatu;
6. wykonanie na oknach w gabinecie osłon zabezpieczających przed promieniowaniem rentgenowskim (jeżeli wnioski w projekcie osłon stałych będą tego wymagały);
7. montaż klimatyzatora naściennego typu split;
8. przełożenie części instalacji elektrycznych w miejscach kolizji z pracami remontowymi;
9. poszerzenie otworów drzwiowych wraz z pracami wykończeniowymi;
10. adaptacja pomieszczenia po cieni na potrzeby pomieszczenia biurowego:
— skucie istniejących płytek,
— tynkowanie, malowanie,
— wymiana stolarki okiennej zewnętrznej PCV szt. 1 wraz z wykończeniem lub wymiana szyb w istniejącym oknie (trzy skrzydła);
11. malowanie grzejników;
12. wymiana kasetonów na stropie podwieszanym (21m2);
13. montaż lampy sygnalizującej pracę aparatu wraz z niezbędna instalacją, podłączeniem, oznakowaniem.
Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej. Zamawiający zaleca by przed złożeniem oferty Wykonawca zapoznał się z warunkami w Pracowni mammograficznej, infrastrukturą, drogą transportową na zewnątrz i wewnątrz budynku. Koszty wszelkich prac niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy stanowią składnik ceny ofertowej.
II.2.5)
Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Warunki Techniczne / Waga: 20.00
Kryterium jakości - Nazwa: Gwarancja / Waga: 20.00
Cena - Waga: 60.00
II.2.6)
Szacunkowa wartość
II.2.7)
Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 63
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)
Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)
Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)
Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)
Informacje dodatkowe
II.2)
Opis
II.2.1)
Nazwa:
Aparatu RTG cyfrowego
Część nr: 2
II.2.2)
Dodatkowy kod lub kody CPV
33111800 Diagnostyczny system rentgenowski
II.2.3)
Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL82 Podkarpackie
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
(Pracownia RTG w Szpitalu Miejskim w Rzeszowie), POLSKA
II.2.4)
Opis zamówienia:
Pakiet 2 – dostawa aparatu RTG cyfrowego (CPV: 33.11.18.00-9 diagnostyczny system rentgenowski), (Pracownia RTG w Szpitalu), demontaż i utylizacja starego aparatu oraz wykonanie prac remontowych, jak również wykonanie projektu osłon stałych oraz przekazanie protokołu z testów akceptacyjnych, uzyskanie niezbędnych decyzji.
Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z integracją aparatu RTG z naszym systemem (m.in. zakup licencji, prace wdrożeniowe) – system Chazon firmy Pixel.
Zakres prac remontowych:
1. malowanie ścian i sufitów w gabinecie, sterowni i pomieszczeniu pomocniczym – 72 m2;
2. wymiana wykładziny PCV na wykładzinę antyelektrostatyczną w gabinecie i sterowni – 46 m2;
3. demontaż przepustu na kasety wraz z uzupełnieniem otworu ściennego – 1szt.;
4. wymiana stolarki drzwiowej z wkładką ołowianą (1.50 mm Pb) o wymiarach w świetle ościeżnicy:
— 1 100 x 2 000 mm – 1 szt.,
— 700 x 2 000 mm – 3 szt.;
5. wymiana okna z szybą ołowianą do sterowni;
6. wymiana oświetlenia wewnętrznego sufitowego na LED;
7. wykonanie niezbędnych prac instalacyjno-elektrycznych związanych z uruchomieniem nowego aparatu.
Moc przyłączeniowa w pracowni: stan istniejący zasilający obecnie aparat RTG: ok. 30 kW – YAKY4x35^2, l = ok. 35 mb od RG1 sekcja 3 ARS 400/80A, w pomieszczeniu sterowni RTGW RNW –S303/C/63A, do generatora 3xLgY16^2, l=15 mb w listwie instalacyjnej;
8. wykonanie na oknach w gabinecie osłon zabezpieczających przed promieniowaniem rentgenowskim (jeżeli wnioski w projekcie osłon stałych będą tego wymagały);
9. montaż 2 szt. klimatyzatorów naściennych typu split (w pracowni oraz w sterowni).
Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej. Zamawiający zaleca by przed złożeniem oferty wykonawca zapoznał się z warunkami w Pracowni RTG, infrastrukturą, drogą transportową na zewnątrz i wewnątrz budynku. Koszty wszelkich prac niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy stanowią składnik ceny ofertowej.
II.2.5)
Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Warunki Techniczne / Waga: 20.00
Kryterium jakości - Nazwa: Gwarancja / Waga: 20.00
Cena - Waga: 60.00
II.2.6)
Szacunkowa wartość
II.2.7)
Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 63
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)
Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)
Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)
Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)
Informacje dodatkowe
II.2)
Opis
II.2.1)
Nazwa:
Aparat rentgenowski przewoźny
Część nr: 3
II.2.2)
Dodatkowy kod lub kody CPV
33111800 Diagnostyczny system rentgenowski
II.2.3)
Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL82 Podkarpackie
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
(Szpital Miejski w Rzeszowie),
II.2.4)
Opis zamówienia:
Pakiet 3 – dostawa aparatu rentgenowskiego przewoźnego (CPV: 33.11.18.00-9 diagnostyczny system rentgenowski) – Szpital Miejski im. Jana Pawła II w Rzeszowie
II.2.5)
Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Warunki Techniczne / Waga: 20.00
Kryterium jakości - Nazwa: Gwarancja / Waga: 20.00
Cena - Waga: 60.00
II.2.6)
Szacunkowa wartość
II.2.7)
Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 63
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)
Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)
Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)
Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)
Informacje dodatkowe
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)
Warunki udziału
III.1.1)
Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
3) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 1–3 SIWZ oceniane będzie łącznie.
3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
4. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
6. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 Pzp.
7. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
8. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego:
— zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub,
— zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w 1.
III.1.2)
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
1. W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz w celu wykazania braku podstaw wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w rozdziale III i IV SIWZ zamawiający żąda dołączenia do oferty:
1) Formularza jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia zawierającego aktualne oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez zamawiającego w SIWZ, którego wzór określa załącznik nr 4 do SIWZ. JEDZ winien być wypełniony zgodnie z instrukcją wypełniania formularza jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia zamieszczonego na stronie internetowej Urzędu Zamówień Publicznych pod adresem www.uzp.gov.pl/RepozytoriumWiedzy/JEDZ/InstrukcjawypełnieniaJEDZ. Jednolity europejski dokument zamówienia (JEDZ) musi mieć formę dokumentu elektronicznego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, przygotowanego oraz przekazanego Zamawiającemu przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z 18.7.2002 o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
1.1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także jednolite dokumenty dotyczące tych podmiotów.
1.2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa jednolite dokumenty dotyczące podwykonawców.
1.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, jednolity dokument lub oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia.
Informujemy, że zgodnie z art. 24aa: zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli wykonawca, uchyla się od zawarcia umowy lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może zbadać, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert.
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 10 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy.
Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23, wykonawca zobowiązany jest przekazać zamawiającemu w terminie w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy.
2. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, zamawiający żąda na wezwanie następujących dokumentów:
Nie dotyczy
3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda na wezwanie następujących dokumentów:
3.1. oświadczenia o posiadaniu dokumentów dopuszczających do obrotu i używania dla zaoferowanego asortymentu, zgodnie z obowiązującymi przepisami – dla wyrobów medycznych zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych;
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:
3.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania wykonawcy do potwierdzenia zaoferowanych parametrów: katalogami technicznymi, materiałami informacyjnymi producenta – w języku polskim.
4. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda na wezwanie następujących dokumentów:
4.1. informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13,14 i 21 wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
4.2. oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienie w sprawie spłat tych należności;
4.3. oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
4.4. oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. (załącznik nr 6 do SIWZ) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy;
III.1.3)
Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
4.5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdz. V pkt 4:
1) ppkt 4.1) – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy;
3) dokumenty, o których mowa w ppkt 1) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
4) jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 3 stosuje się;
5) w przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcą, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiedniego kraju, którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielanie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
4.6. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
1) w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w pkt 4.1, składa dokument, o którym mowa w pkt 4.5.1 ppkt 4.1 w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 4.5 ppkt 3 zdanie pierwsze stosuje się;
2) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:
Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty:
1) ofertę – formularz ogólny – załącznik nr 1 do SIWZ;
2) formularz asortymentowo-cenowy – załącznik nr 2 do SIWZ;
3) oświadczenie – wymagania techniczne – załącznik nr 3 do SIWZ;
4) dokumenty pozwalające na dokonanie oceny ofert wg kryterium – warunki techniczne tj. katalogi techniczne, materiały informacyjne producenta zawierające dane do oceny – objęte punktacją;
5) dowód wniesienia wadium – załącznik nr 5 do SIWZ;
6) pełnomocnictwo do podpisania oferty (o ile dotyczy).
III.1.5)
Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.2)
Warunki dotyczące zamówienia
III.2.2)
Warunki realizacji umowy:
III.2.3)
Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia
Sekcja IV: Procedura
IV.1)
Opis
IV.1.1)
Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)
Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.4)
Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
IV.1.6)
Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8)
Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2)
Informacje administracyjne
IV.2.1)
Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
IV.2.2)
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 25/08/2020
Czas lokalny: 09:00
IV.2.3)
Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4)
Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6)
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Okres w miesiącach: 2 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.2.7)
Warunki otwarcia ofert
Data: 25/08/2020
Czas lokalny: 09:30
Miejsce:
Otwarcie ofert nastąpi w Samodzielnym Publicznym Zespole Opieki Zdrowotnej nr 1 w Rzeszowie, ul. Czackiego 2, 35-051 Rzeszów, POLSKA, II piętro pokój nr 226 – 25.8.2020 o godz. 09.30 za pośrednictwem miniPortalu
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)
Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)
Informacje na temat procesów elektronicznych
VI.3)
Informacje dodatkowe:
VI.4)
Procedury odwoławcze
VI.4.1)
Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17A
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
VI.4.2)
Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
VI.4.3)
Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
www.uzp.gov.pl
VI.4.4)
Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Oficjalna nazwa: www.uzp.gov.pl
Miejscowość: Warszawa
Państwo: Polska
VI.5)
Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
20/07/2020
Termin składania ofert: do 2020-09-14 09:00
Pliki do pobrania
Ogłoszenie wnyikow
Pobierz plik (JPEG,Warning: filesize() [function.filesize]: stat failed for /home/users/spzoz1/public_html//upload/pliki/zamowienia-publiczne/45/ogloszenie_wynikow.jpeg in /home/users/spzoz1/public_html/szablon/aktualnosci/lista.php on line 59
0.00 MB)
Ogloszenie wynikow 1
Pobierz plik (JPEG,Warning: filesize() [function.filesize]: stat failed for /home/users/spzoz1/public_html//upload/pliki/zamowienia-publiczne/45/ogloszenie_wynikow1.jpeg in /home/users/spzoz1/public_html/szablon/aktualnosci/lista.php on line 59
0.00 MB)
Pytania i odpowiedzi
Pobierz plik (DOC,Warning: filesize() [function.filesize]: stat failed for /home/users/spzoz1/public_html//upload/pliki/zamowienia-publiczne/45/pytania_i_odpowiedzi.doc in /home/users/spzoz1/public_html/szablon/aktualnosci/lista.php on line 59
0.00 MB)
Pytania i odpowiedzi 2
Pobierz plik (PDF,Warning: filesize() [function.filesize]: stat failed for /home/users/spzoz1/public_html//upload/pliki/zamowienia-publiczne/45/pytania_i_odpowiedzi_2.pdf in /home/users/spzoz1/public_html/szablon/aktualnosci/lista.php on line 59
0.00 MB)
Pytania i odpowiedzi sprostowanie
Pobierz plik (PDF,Warning: filesize() [function.filesize]: stat failed for /home/users/spzoz1/public_html//upload/pliki/zamowienia-publiczne/45/pytania_i_odpowiedzi_sprostowa.2020.pdf in /home/users/spzoz1/public_html/szablon/aktualnosci/lista.php on line 59
0.00 MB)
Pytania i odpowiedzi sprostowanie
Pobierz plik (PDF,Warning: filesize() [function.filesize]: stat failed for /home/users/spzoz1/public_html//upload/pliki/zamowienia-publiczne/45/pytania_i_odpowiedzi_sprostowa.pdf in /home/users/spzoz1/public_html/szablon/aktualnosci/lista.php on line 59
0.00 MB)
Pytania i odpowiedzi sprostowanie
Pobierz plik (PDF,Warning: filesize() [function.filesize]: stat failed for /home/users/spzoz1/public_html//upload/pliki/zamowienia-publiczne/45/pytania_i_odpowiedzi_sprostowa.pdf in /home/users/spzoz1/public_html/szablon/aktualnosci/lista.php on line 59
0.00 MB)
SIWZ
Pobierz plik (DOC,Warning: filesize() [function.filesize]: stat failed for /home/users/spzoz1/public_html//upload/pliki/zamowienia-publiczne/45/SIWZ_.doc in /home/users/spzoz1/public_html/szablon/aktualnosci/lista.php on line 59
0.00 MB)
Szczegoly postepowania
Pobierz plik (DOCX,Warning: filesize() [function.filesize]: stat failed for /home/users/spzoz1/public_html//upload/pliki/zamowienia-publiczne/45/szczegoly_postepowania.docx in /home/users/spzoz1/public_html/szablon/aktualnosci/lista.php on line 59
0.00 MB)
Formularz cenowy
Pobierz plik (DOC,Warning: filesize() [function.filesize]: stat failed for /home/users/spzoz1/public_html//upload/pliki/zamowienia-publiczne/45/zalacznik_nr_2_formularz_cenowy.doc in /home/users/spzoz1/public_html/szablon/aktualnosci/lista.php on line 59
0.00 MB)
Pakiet 1
Pobierz plik (DOCX,Warning: filesize() [function.filesize]: stat failed for /home/users/spzoz1/public_html//upload/pliki/zamowienia-publiczne/45/zalacznik_nr_3_Pakiet_1.docx in /home/users/spzoz1/public_html/szablon/aktualnosci/lista.php on line 59
0.00 MB)
Pakiet 1 modyfikacja
Pobierz plik (DOCX,Warning: filesize() [function.filesize]: stat failed for /home/users/spzoz1/public_html//upload/pliki/zamowienia-publiczne/45/zalacznik_nr_3_Pakiet_1_modyf - Copy 1.docx in /home/users/spzoz1/public_html/szablon/aktualnosci/lista.php on line 59
0.00 MB)
Pakiet 1 modyfikacja
Pobierz plik (DOCX,Warning: filesize() [function.filesize]: stat failed for /home/users/spzoz1/public_html//upload/pliki/zamowienia-publiczne/45/zalacznik_nr_3_Pakiet_1_modyf - Copy 2.docx in /home/users/spzoz1/public_html/szablon/aktualnosci/lista.php on line 59
0.00 MB)
Pakiet 1 modyfikacja
Pobierz plik (DOCX,Warning: filesize() [function.filesize]: stat failed for /home/users/spzoz1/public_html//upload/pliki/zamowienia-publiczne/45/zalacznik_nr_3_Pakiet_1_modyf.docx in /home/users/spzoz1/public_html/szablon/aktualnosci/lista.php on line 59
0.00 MB)
Pakiet 2
Pobierz plik (DOCX,Warning: filesize() [function.filesize]: stat failed for /home/users/spzoz1/public_html//upload/pliki/zamowienia-publiczne/45/zalacznik_nr_3_Pakiet_2.docx in /home/users/spzoz1/public_html/szablon/aktualnosci/lista.php on line 59
0.00 MB)
Pakiet 2 modyfikacja
Pobierz plik (DOCX,Warning: filesize() [function.filesize]: stat failed for /home/users/spzoz1/public_html//upload/pliki/zamowienia-publiczne/45/zalacznik_nr_3_Pakiet_2_mody - Copy 1.docx in /home/users/spzoz1/public_html/szablon/aktualnosci/lista.php on line 59
0.00 MB)
Pakiet 2 modyfikacja
Pobierz plik (DOCX,Warning: filesize() [function.filesize]: stat failed for /home/users/spzoz1/public_html//upload/pliki/zamowienia-publiczne/45/zalacznik_nr_3_Pakiet_2_mody - Copy 2.docx in /home/users/spzoz1/public_html/szablon/aktualnosci/lista.php on line 59
0.00 MB)
Pakiet 2 modyfikacja
Pobierz plik (DOCX,Warning: filesize() [function.filesize]: stat failed for /home/users/spzoz1/public_html//upload/pliki/zamowienia-publiczne/45/zalacznik_nr_3_Pakiet_2_mody - Copy 3.docx in /home/users/spzoz1/public_html/szablon/aktualnosci/lista.php on line 59
0.00 MB)
Pakiet 2 modyfikacja
Pobierz plik (DOCX,Warning: filesize() [function.filesize]: stat failed for /home/users/spzoz1/public_html//upload/pliki/zamowienia-publiczne/45/zalacznik_nr_3_Pakiet_2_mody.docx in /home/users/spzoz1/public_html/szablon/aktualnosci/lista.php on line 59
0.00 MB)
Pakiet 2 modyfikacja
Pobierz plik (DOCX,Warning: filesize() [function.filesize]: stat failed for /home/users/spzoz1/public_html//upload/pliki/zamowienia-publiczne/45/zalacznik_nr_3_Pakiet_2_mody.docx in /home/users/spzoz1/public_html/szablon/aktualnosci/lista.php on line 59
0.00 MB)
Pakiet 3
Pobierz plik (DOCX,Warning: filesize() [function.filesize]: stat failed for /home/users/spzoz1/public_html//upload/pliki/zamowienia-publiczne/45/zalacznik_nr_3_Pakiet_3.docx in /home/users/spzoz1/public_html/szablon/aktualnosci/lista.php on line 59
0.00 MB)
JEDZ
Pobierz plik (DOCX,Warning: filesize() [function.filesize]: stat failed for /home/users/spzoz1/public_html//upload/pliki/zamowienia-publiczne/45/zalacznik_nr_4_JEDZ.docx in /home/users/spzoz1/public_html/szablon/aktualnosci/lista.php on line 59
0.00 MB)
Załączniki
Pobierz plik (DOC,Warning: filesize() [function.filesize]: stat failed for /home/users/spzoz1/public_html//upload/pliki/zamowienia-publiczne/45/zalaczniki.doc in /home/users/spzoz1/public_html/szablon/aktualnosci/lista.php on line 59
0.00 MB)
Zestawienie ofert
Pobierz plik (JPEG,Warning: filesize() [function.filesize]: stat failed for /home/users/spzoz1/public_html//upload/pliki/zamowienia-publiczne/45/zestawienie_ofert.jpeg in /home/users/spzoz1/public_html/szablon/aktualnosci/lista.php on line 59
0.00 MB)
Zmiana ogłoszenia przesunięcie
Pobierz plik (DOCX,Warning: filesize() [function.filesize]: stat failed for /home/users/spzoz1/public_html//upload/pliki/zamowienia-publiczne/45/zmiana_ogloszenia_przesuniecie_t - Copy 1.docx in /home/users/spzoz1/public_html/szablon/aktualnosci/lista.php on line 59
0.00 MB)
Zmiana ogłoszenia przesunięcie
Pobierz plik (DOCX,Warning: filesize() [function.filesize]: stat failed for /home/users/spzoz1/public_html//upload/pliki/zamowienia-publiczne/45/zmiana_ogloszenia_przesuniecie_t.docx in /home/users/spzoz1/public_html/szablon/aktualnosci/lista.php on line 59
0.00 MB)
Zmiana SIWZ
Pobierz plik (DOCX,Warning: filesize() [function.filesize]: stat failed for /home/users/spzoz1/public_html//upload/pliki/zamowienia-publiczne/45/zmiana_SIWZ_.docx in /home/users/spzoz1/public_html/szablon/aktualnosci/lista.php on line 59
0.00 MB)
Zmiana SIWZ przesuniecie terminu
Pobierz plik (DOCX,Warning: filesize() [function.filesize]: stat failed for /home/users/spzoz1/public_html//upload/pliki/zamowienia-publiczne/45/zmiana_SIWZ_przesuniecie_termin_.docx in /home/users/spzoz1/public_html/szablon/aktualnosci/lista.php on line 59
0.00 MB)
Zmiana SIWZ przesuniecie terminu
Pobierz plik (DOCX,Warning: filesize() [function.filesize]: stat failed for /home/users/spzoz1/public_html//upload/pliki/zamowienia-publiczne/45/zmiana_SIWZ_przesuniecie_terminu.docx in /home/users/spzoz1/public_html/szablon/aktualnosci/lista.php on line 59
0.00 MB)
Zmiana SIWZ sprostowanie
Pobierz plik (PDF,Warning: filesize() [function.filesize]: stat failed for /home/users/spzoz1/public_html//upload/pliki/zamowienia-publiczne/45/zmiana_SIWZ_sprostowanie_.pdf in /home/users/spzoz1/public_html/szablon/aktualnosci/lista.php on line 59
0.00 MB)